fredag 14 november 2008

Ett mail till alla

Hej igen allihopa! Bra att ni börjar registrera er på webbsidan! Det är ju här "det händer" sen framöver och inte minst under 2009!
Alla 65 deltagarna skall nu ha fått två mail skickat till den inregistrerade e-mailadressen! Kolla upp det! Har ni inte fått något mail hör ni av er till mig snarast! Vill gärna ha 100% rätt e-mail-lista!



Har satt gps tracking på alla mail och lät dem först bryggas över Eksjö Gymnasiums internet. Ser ut som att vissa mail inte kommit fram! Har du inte fått nått mail? Skicka då mail till denna adressen och säg det:
karl@tiselius.se

4 kommentarer:

  1. Okej, fel adress till Malin Carlsson, Järla... råkade skicka mailet till nån annan Malin så jag skickar ut ny mail-lista snart igen! Over and out!!

    SvaraRadera
  2. jag har inte fått något mejl ?:D

    SvaraRadera
  3. bra, eller dåligt menar jag, men nu har du det! =)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte heller fått något mail tror jag ;)

    SvaraRadera